Curriculum
Vitae
პროფესიული ავტობიოგრაფია (CV)
სახელი, გვარი:
|
ანა ფურცელაძე
|
ტელეფონი:
|
+995 32 557640555
|
ელ-ფოსტა:
|
Purtseladez.ana@teachers.gov.ge
|
პროფესიული მოღვაწეობა
პოზიცია/მოვალეობა:
|
მათემატიკის მასწავლებელი
|
სტატუსი:
|
წამყვანი მასწავლებელი
|
ორგანიზაციის
მისამართი
|
ქალაქ თბილისის №72 საჯარო სკოლა
|
სამუშაო ადგილი:
|
გორგასალის ქ. №2, ქ. თბილისი 0114, საქართველო
|
ტელეფონი:
|
2753560
|
ვებგვერდი:
|
tbilisi72@mes.gov.ge 1. განათლება
№
|
წლები
|
უმაღლესი სასწავლებლის დასახელება
|
აკადემიური ხარისხი
|
სპეციალობა
|
1
|
2005
|
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო
უნივერსიტეტი
|
დოქტორი/დოქტორთან
გათანაბრებული
|
01 04 03
|
2
|
1979 -1984
|
ივანე ჯავახიშვილისსახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
|
მაგისტრი/მაგისტრთან
გათანაბრებული
|
მათემატიკა
|
2.
სამუშაო გამოცდილება
№
|
წლები
|
თანამდებობა
|
დეპარტამენტი/განყოფილება
|
ორგანიზაცია
|
1
|
2013- დღემდე
|
მათემატიკის მასწავლებელი
|
ქალაქ თბილისის №72 საჯარო სკოლა
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
|
2
|
2010-2012
|
მათემატიკის მასწავლებელი
|
საერო გიმნაზია „კანდელი“
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
|
3
|
2002-2005
|
მათემატიკის მასწავლებელი
|
საერო გიმნაზია „კანდელი“
|
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
|
3.
პროფესიული მიღწევები
№
|
წლები
|
მიღწევა
|
1
|
2005
წელი
|
აკადემირი ხარისხი - დოქტორი/დოქტორთან გათანაბრებული
|
2
|
2015
|
უფროსი მასწავლებელი
|
3
|
2018
|
წამყვანი მასწავლებელი
|
4.
ტრენინგები
№
|
ტრენინგ კურსი
|
ორგანიზაცია
|
ტრენინგის თარიღი
|
1
|
კათედრის საქმიანობა და ხარისხის მართვა
წამყვანი მასწავლებლბისთვის
|
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
20 - 24 ივლისი /2022 წელი
|
2
|
ლიდერ მასწავლებელთა ქოუჩინგი
|
USAID_UG
|
04.04 – 25.05
/2022 წელი
|
3
|
ლიდერ მასწავლებელთა ტრენინგის მესამე
სეზონი
|
USAID_UG
|
01.11 – 18.12
/ 2021
|
4
|
როგორ განვავითაროთ მოსწავლეებში
პრობლემის შემოქმედებითად გადაჭრის
უნარები
(12 საკონტაქტო საათი)
|
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
|
3,4,5,13,14,18
ივლისი 2021
წელი
|
5
|
საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
|
განათლების საერთაშორისო აკადემია IAE
|
03. 11. 2018 –
04. 11. 2018
|
6
|
ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების
გამოყენება სასწავლო პროცესში
|
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული
განვთარების ერუვნული ცენტრი
|
2,3,9,10,16,17,23,24 ივნისი 2018 წელი
|
7
|
მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო
გარემო - სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები
|
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული
განვთარების ეროვნული ცენტრი
|
18.02. 2017 -
19. 02. 2017
|
8
|
მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო
გარემოს მახასიათებლები
|
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული
განვთარების ერუვნული ცენტრი
|
05. 11. 2016 - 06. 11. 2016
|
9
|
ინტელის ძირითადი კურსი: პროექტებით
სწავლება და ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება
|
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების
ეროვნული ცენტრი
|
02. 06. 2014 –
02. 07.2014
|
დამატებითი ინფორმაცია
·
სახელმძღვანელოების
თანაავტორი:
1. ი. რუხაძე, ა.
ფურცელაძე, ლ. ტრაპაიძე. მათემატიკა, 6
კლასი. დამატებითი სავარჯიშოები. გამომცემლობა
"პედაგოგიკა", ქ.თბილისი 2016 წ.
2. ი. რუხაძე, გ.სოხაძე, ა. ფურცელაძე, და
ავტორთა ჯგუფი. მათემატიკის სახელმძღვანელო
VII-XII კლასი. გამომცემლობა "პედაგოგიკა", ქ. თბილისი, 2012 წ.
·
2005 წლიდან დღემდე - ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე აბიტურიენტთა ნაშრომების
გამსწორებელი, საგანი მათემატიკა.
·
2015
-2017 წლები - თბილისის ვ. კომაროვის №199-ე და ქუთაისის ა.
რაზმაძის №41-ე ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლების მე-7 კლასში ჩასარიცხ
გამოცდაზე მოსწავლეების ნაშრომების გამსწორებელი, საგანი მათემატიკა.
·
2010-2014 წლები -
მასწავლებელთა საგნობრივი კომპეტენციის დადასტურების
გამოცდაზე მასწავლებელთა ნაშრომების გამსწორებელი, საგანი მათემატიკა.
|
No comments:
Post a Comment