72-ე საჯარო სკოლა
ანა ფურცელაძე
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.
3
|
2
|
1
|
|
მიზანი
|
|||
ფიზიკის, მექანიკის, ამოცანების მათემატიკური მოდელირება.
|
პრეზენტაციის მიზანი განსაზღვრულია და მკაფიოდ არის ფორმირებული.
|
პრეზენტაციის მიზანი ჩამოყალიბებულია ზოგადად/ბუნდოვნად.
|
პრეზენტაციის მიზანი არ არის განსაზღვრული.
|
შინაარსი
|
|||
ამოცანის ამოხსნის სტრატეგია: ამოცანის დაყოფა შემადგენელ ეტაპებად; ვიზუალური მასალა.
|
პრეზენტაციის შინარსი სრულ შესაბამისობაშია მიზანთან;თანდართული ვიზუალური მასალა ადეკვატურია.
|
ინფორმაცია არ არის სრულყოფილი, თანდართული ვიზუალური მასალა შინაარსთან ნაკლებად ადეკვატურია.
|
შინაარსი არ შეესაბამება პრეზენტაციის მიზანს, ვიზუალური მასალა მწირია და არაადეკვატური
|
შემოქმედობითობა
|
|||
ინფორმაციული, საინტერესო,ვიზუალურად კარგად აღსაქმელი თვალსაჩინოება.
|
პრეზენტაციაში ნაჩვენებია ორიგინალური და საინტერესო დეტალები,მოძიებული მასალა თემასთან ადეკვატურია და ორგანიზებულია.
|
პრეზენტაცია ზოგადად საინტერესოა, მაგრამ ვიზუალურად ცოტა ძნელად აღსაქმელია. მოძიებული მასალა დატვირთულია.
|
პრეზენტაცია ტრაფარეტულია, მოძიებულია შეუსაბამო დეტალები.
|
აუდიტორია
|
|||
პრეზენტაციის შესაბამისობა ასაკობრივ დონესთან
|
მასალა დაწერილია აუდიტორიისათვის გასაგებ ენაზე, მოსალოდნელ შეკითხვებზე გაცემულია პასუხები.
|
მასალები წარმოდგენილია არასრულყოფილად, ნაწილობრივ გათვალისწინებულია ასაკობრივი დონე
|
პრეზენტაცია შექმნილია აუდიტორიისათვის გაუგებარი ენით.
|
მართლწერა
|
|||
სალიტერატურო ენის ნორმების დაცვა.
|
მართლწერაში არ აის დაშვებული შეცდომები.
|
პრზენტაცია ძირითად შესრულებულია მართლწერის ნორმების დაცვით, მაგრამ დაშვებულია შეცდომები.
|
მართლწერაში დაშვებულია მრავალი უხეში შეცდომა.
|
72- საჯარო
სკოლა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ანა ფურცელაძე
გაკვეთილის თემა: კვადრატული ფუნქციის გამოყენება ფიზიკის ამოცანების
ამოხსნის დროს.
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა.
კრიტერიუმი
|
მაღალი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
მაპროვოცირებელი ამოცანების კლასიფიკაცია
|
მოსწავლეს შეუძლია გამოყენებითი შიანაარსის ამოცანების კლასიფიკაცია, ლოგიკური
და არგუმენტირებული მსჯელობა
|
მოსწავლეს შეუძლია გამოყენებითი შიანაარსის ამოცანების კლასიფიკაცია, თუმცა
უჭირს არგუმენტირებული დასაბუთება
|
მოსწავლეს არ შეუძლია წინარე ცოდნის დემონსტრირება, არ შეუძლია გამოყენებითი
შიანაარსის ამოცანების კლასიფიკაცია
|
საგანთშორისი კავშირი
|
მოსწავლეს შეუძლია
გამოკვეთოს რეალური
ვითარებიდან გამომდინარე პრობლემა, პარალელი გაავლოს მათემატიკასა და ფიზიკას შორის
|
მოსწავლეს უჭირს პარალელის გაავლება მათემატიკასა და ფიზიკას შორის
|
მოსწავლეს არ
შეუძლია პარალელი გაავლოს მათემატიკასა და
ფიზიკას შორის
|
ტრანსფერი
|
მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს
რას ნიშნავს ფიზიკის ამოცანების მათემატიკური მოდელირება, სწორად ახდენს ამოცანის
დაშლას ეტაპებად, სწორად მსჯელობს თითოეული ეტაპის შესახებ
|
მოსწავლეს შეუძლია ფიზიკის
ამოცანების მათემატიკური მოდელირება,
სიტუაციურ ამოცანას ყოფს საფეხურებად, მაგრამ ამოხსნა ვერ მიჰყავს ბოლომდე
|
მოსწავლეს არ შეუძლია გაიაზროს რას ნიშნავს ფიზიკის ამოცანების მათემატიკური
მოდელირება, ვერ ახდენს ამოცანის დაშლას ეტაპებად, ვერ მსჯელობს სწორად
|
ჯგუფური მუშაობა
|
მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ითვალისწინებს მათ აზრს, მობილიზებულია და ახდენს ცოდნის დემონსტრირებას
|
მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მაგრამ უჭირს საკუთარი მოსაზრებების
დასაბუთება და
ცოდნის დემონსტრირებას
|
მოსწავლე არ თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, არ ითვალისწინებს მათ მოსაზრებებს,
ვერ ავლენს სათანადო ცოდნას
|
No comments:
Post a Comment