რუბრიკები

72- საჯარო სკოლა
ანა ფურცელაძე

პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.

3
2
1
მიზანი
ფიზიკისმექანიკის,  ამოცანების მათემატიკური მოდელირება.
პრეზენტაციის მიზანი განსაზღვრულია და მკაფიოდ არის ფორმირებული.
პრეზენტაციის მიზანი ჩამოყალიბებულია ზოგადად/ბუნდოვნად.
პრეზენტაციის მიზანი არ არის განსაზღვრული.
შინაარსი
ამოცანის ამოხსნის სტრატეგიაამოცანის დაყოფა შემადგენელ ეტაპებადვიზუალური მასალა.
პრეზენტაციის შინარსი სრულ შესაბამისობაშია მიზანთან;თანდართული ვიზუალური მასალა  ადეკვატურია.
ინფორმაცია  არ არის სრულყოფილითანდართული ვიზუალური მასალა შინაარსთან ნაკლებად ადეკვატურია.
შინაარსი არ შეესაბამება პრეზენტაციის მიზანსვიზუალური მასალა მწირია და არაადეკვატური
შემოქმედობითობა
ინფორმაციულისაინტერესო,ვიზუალურად კარგად აღსაქმელი თვალსაჩინოება.
პრეზენტაციაში ნაჩვენებია ორიგინალური და საინტერესო დეტალები,მოძიებული მასალა თემასთან ადეკვატურია და ორგანიზებულია.
პრეზენტაცია ზოგადად საინტერესოამაგრამ ვიზუალურად ცოტა ძნელად აღსაქმელიამოძიებული მასალა დატვირთულია.
პრეზენტაცია ტრაფარეტულიამოძიებულია შეუსაბამო დეტალები.
აუდიტორია
პრეზენტაციის  შესაბამისობა ასაკობრივ დონესთან
მასალა დაწერილია აუდიტორიისათვის გასაგებ ენაზემოსალოდნელ შეკითხვებზე გაცემულია  პასუხები.  
მასალები წარმოდგენილია არასრულყოფილადნაწილობრივ გათვალისწინებულია ასაკობრივი დონე
პრეზენტაცია შექმნილია აუდიტორიისათვის გაუგებარი ენით.
მართლწერა
სალიტერატურო ენის ნორმების დაცვა.
მართლწერაში არ აის დაშვებული შეცდომები
პრზენტაცია ძირითად შესრულებულია მართლწერის ნორმების დაცვით, მაგრამ დაშვებულია შეცდომები.
მართლწერაში დაშვებულია მრავალი უხეში შეცდომა.



72- საჯარო სკოლა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ანა ფურცელაძე
გაკვეთილის თემა: კვადრატული ფუნქციის გამოყენება ფიზიკის ამოცანების ამოხსნის დროს.

განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა.                                                                               

კრიტერიუმი
მაღალი
საშუალო
დაბალი
მაპროვოცირებელი ამოცანების კლასიფიკაცია
მოსწავლეს შეუძლია გამოყენებითი შიანაარსის ამოცანების კლასიფიკაცია, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობა
მოსწავლეს შეუძლია გამოყენებითი შიანაარსის ამოცანების კლასიფიკაცია, თუმცა უჭირს არგუმენტირებული დასაბუთება
მოსწავლეს არ შეუძლია წინარე ცოდნის დემონსტრირება, არ შეუძლია გამოყენებითი შიანაარსის ამოცანების კლასიფიკაცია
საგანთშორისი კავშირი
მოსწავლეს შეუძლია გამოკვეთოს  რეალური ვითარებიდან გამომდინარე პრობლემა,    პარალელი გაავლოს მათემატიკასა და ფიზიკას შორის
მოსწავლეს უჭირს  პარალელის გაავლება მათემატიკასა და ფიზიკას შორის
მოსწავლეს არ შეუძლია  პარალელი გაავლოს მათემატიკასა და ფიზიკას შორის
ტრანსფერი
მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს რას ნიშნავს ფიზიკის ამოცანების მათემატიკური მოდელირება, სწორად ახდენს ამოცანის დაშლას ეტაპებად, სწორად მსჯელობს თითოეული ეტაპის შესახებ
მოსწავლეს შეუძლია ფიზიკის ამოცანების მათემატიკური მოდელირება,
სიტუაციურ ამოცანას ყოფს საფეხურებად, მაგრამ ამოხსნა ვერ მიჰყავს ბოლომდე

მოსწავლეს არ შეუძლია გაიაზროს რას ნიშნავს ფიზიკის ამოცანების მათემატიკური მოდელირება, ვერ ახდენს ამოცანის დაშლას ეტაპებად, ვერ  მსჯელობს სწორად
ჯგუფური მუშაობა
მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ითვალისწინებს მათ აზრს, მობილიზებულია და ახდენს ცოდნის დემონსტრირებას
მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მაგრამ უჭირს საკუთარი მოსაზრებების დასაბუთება და ცოდნის დემონსტრირებას
მოსწავლე არ თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, არ ითვალისწინებს მათ მოსაზრებებს, ვერ ავლენს სათანადო ცოდნას

No comments:

Post a Comment